• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026
3

تبعیض آشکار در لیگ یک / نساجی قربانی قانون سلیقه‌ای؟!

  • کد خبر : 1490
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۰
تبعیض آشکار در لیگ یک / نساجی قربانی قانون سلیقه‌ای؟!
حامد شکری - در حالی که دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور با حضور گسترده تماشاگران برگزار شد و بسیاری از تیم‌ها، به‌ویژه رقبای مستقیم نساجی در کورس صعود، از حمایت هواداران خود بهره‌مند بودند، تیم نساجی مازندران در دیدار مقابل شهرداری نوشهر از این امتیاز مهم محروم بود؛ موضوعی که بار دیگر انتقادها نسبت به نحوه اجرای قوانین را افزایش داده است.

سکوهای ورزشگاه در این مسابقه، برخلاف همیشه، خالی از حضور هواداران پرشور قائم‌شهری بود؛ هوادارانی که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های نساجی داشته‌اند و به عنوان یار دوازدهم، انرژی مضاعفی به تیم خود تزریق می‌کنند. این در حالی است که در سایر ورزشگاه‌ها، مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شد و تیم‌ها از این مزیت مهم بهره بردند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که نساجی به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود، بیش از هر زمان دیگری به حمایت هوادارانش نیاز دارد، اما از این حق محروم مانده است. اجرای قانون، اگر قرار است ملاک باشد، باید به‌صورت یکسان و بدون تبعیض برای همه تیم‌ها اعمال شود؛ نه اینکه برخی تیم‌ها از حضور هواداران بهره‌مند باشند و برخی دیگر از این حق طبیعی محروم شوند.

بدون تردید، ادامه چنین روندی می‌تواند شائبه بی‌عدالتی را در ذهن هواداران و اهالی فوتبال ایجاد کند؛ چرا که قانون، زمانی اعتبار دارد که برای همه یکسان اجرا شود

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=1490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.