وی افزود: ضابطین قضایی سپاه قائمشهر با رصد و پیگیری لازم خودرو حامل گوشت را شناسایی و پس از بررسیهای لازم در حین حمل گوشت فاسد در مسیر به شرکت توقیف و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد را کشف کردند.
فرمانده سپاه شهرستان قائمشهر بیان کرد: سلامت شهروندان برای ما جزو اولویت است و دست فاسدین اقتصادی را که در جامعه اختلال ایجاد میکنند و سلامت مردم را به خطر میاندازند برخورد جدی خواهیم کرد و مردم هم میتوانند با مشاهده موارد مشکوک در سطح شهرستان با شماره ۱۱۴ تماس بگیرند تا ضابطین قضایی ما در اولین فرصت به این موضوع رسیدگی کنند.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ضابطین قضایی با هماهنگی با کارشناسان بهداشت، دامپزشکی و دادستانی گوشت را طی صورتجلسهای خودرو مورد نظر توقیف و به مقام قضایی معرفی شد.
