• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

کشف ۱۹۰ کیلو تریاک، ۱۱ قاچاقچی و توقیف ۲ خودرو در مازندران

  • کد خبر : 638
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کشف ۱۹۰ کیلو تریاک، ۱۱ قاچاقچی و توقیف ۲ خودرو در مازندران
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 190کیلوگرم مواد مخدر در دو مرحله عملیات در شهرستان های" قائم شهر و آمل" خبر داد.

کشف 190 کیلو تریاک، 11 قاچاقچی و توقیف 2 خودرو در مازندران

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۹۰کیلوگرم مواد مخدر در دو مرحله عملیات در شهرستان های” قائم شهر و آمل” خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار “مرتضی میرزایی” با اعلام این  خبر، گفت:  اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی روز گذشته عاملان توزیع مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انتظامی شهرستان قائم شهر و چند شهر دیگر دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند قاچاقچیان مواد مخدر را که با ۲ خودروی حامل مواد، قصد توزیع آن را در شهرستان قائم شهر داشتند، شناسایی و با هماهنگی قضائی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و در عملیات پلیسی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از دو خودروی توقیفی، ۱۶۰کیلو موادمخدر که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود را کشف و در همین راستا ۵ متهم که همگی اهل زاهدان بودند، دستگیر شدند.

https://cdn.yektanet.com/assets/templates/iframe/banner_template.html?v=2023020703

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات جداگانه در شهرستان آمل موفق به کشف۳۰ کیلو انواع مواد مخدر از ۶ قاچاقچی شدند که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.