• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است

  • کد خبر : 700
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان " قائم شهر"، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است.

به گزارش قائمشهر وچون به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “آیت الله علی معلمی جویباری” در دیدار سردار “مرتضی میرزایی” فرمانده انتظامی استان مازندران با وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در طول چهل سال از عمر انقلاب، همواره در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر بوده است، گفت: مبارزه با مواد مخدر یک امر ضروری و لازم است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است، تصریح کرد: همه دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد و آحاد جامعه به ویژه خانواده ها باید در امر مبارزه با موادمخدر تلاش کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی در امر مبارزه با موادمخدر در حوزه های مختلف از جمله در مراکز آموزشی و دانشگاهی و ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی بر توجه خانواده ها و مربیان آموزشی در این خصوص تاکید کرد.

آیت الله معلمی جویباری ریشه اغلب جرایم و تخلفات را در اعتیاد دانست و افزود: ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند عزم ملی است و یکی از راهکارهای مهم آن اقدامات ایجابی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۶ دستگاه در امر مبارزه با موادمخدر در سطح جامعه وظیفه دارند، افزود: نیروی انتظامی و قوه قضائیه از جمله دستگاه هایی هستند که با اقتدار و قدرت در حوزه مقابله با مواد مخدر فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدماتی در حوزه های مختلف باید پای کار باشند و با ارائه خدمات و توجه به نیازمندی افراد جامعه از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی پیشگیری کنند تا با این اقدام ریشه اعتیاد از بین برود.

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.