• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

توزیع کالاهای مشمول طرح تنظیم بازار در قائم شهر

  • کد خبر : 853
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۱۶
توزیع کالاهای مشمول طرح تنظیم بازار در قائم شهر
مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت در اجرای طرح تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان ۱۳ مرکز فروشگاهی شهری و ۵ شرکت تعاونی روستایی عامل تهیه و توزیع کالاهای مشمول طرح تنظیم بازار در قائم شهر هستند

علی درویش نیا افزود این کالاها که شامل گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد و شکر است در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان بین مردم توزیع می شود.

? او گفت تاکنون بیش از ۳۳ تن گوشت قرمز منجمد گوساله و ۶۰تن گوشت منجمد مرغ با قیمت تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

? درویش نیا ، تهیه و توزیع شکر را دیگر کالاهای تنظیم بازار نام برد که تا کنون ۳۱ تن شکر خانوار و یازده و نیم تن شکر خواربار و لبنیات در قائم شهر در حال توزیع است ضمن آنکه ۵۵ تن شکر و پنج تن گوشت قرمز گوساله نیز برسهمیه جدید این شهرستان اضافه شده است .

?مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر درباره قیمت تمام شده کالاهای تنظیم بازار یادآور شد قیمت گوشت گوساله شامل ران و سردست و گردن هر کیلو ۱۵۰ هزار تومان ، قلوه گاه هرکیلو ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو مرغ منجمد هم ۴۳ هزار تومان می باشد .

?درویش نیا همچنین قیمت هر کیلو شکر را ۲۱ هزار تومان و قیمت گوشت گرم گوساله را شامل ران و سردست ۲۵۷ هزار تومان اعلام کرد که از طریق فروشگاه ها و مراکز عرضه کالاهای تنظیم بازار شهرستان قائم شهر توزیع می شوند.

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.