• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

جلسه کارگروه ستاد استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 876
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
جلسه کارگروه ستاد استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان
"اینجا شهرداریست و در شهرداری تعطیلات معنایی ندارد. ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در طول سال در خدمت شهروندانیم و به این خدمت خود افتخار می کنیم."

“اینجا شهرداریست و در شهرداری تعطیلات معنایی ندارد. ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در طول سال در خدمت شهروندانیم و به این خدمت خود افتخار می کنیم.”
این سخن را امروز جمعه مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر به معاونین و مدیران واحدهای حاضر در جلسه ای که با فراخوان شهردار در جلسه استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد، گوشزد کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، در شامگاه امروز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ جلسه کارگروه ستاد استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر و آقایان مهندس خنکدار ، مهندس بازیار و مهندس فلاحی معاونین شهردار، روسای سازمان ها و مدیران واحدهای مختلف شهرداری در دفتر شهردار قائم شهر برگزار شد.

در این جلسه شهردار قائم شهر ضمن تاکید بر آمادگی تمامی معاونت ها و واحد‌های شهرداری برای استقبال از بهار طبیعت و بهار ایمان (ماه مبارک رمضان)، دستورات لازم برای استقبال از نوروز و مسافران ، آماده سازی و زیباسازی فضای شهری در قالب فضای سبز، رنگ آمیزی جداول، تامین روشنایی خیابانها، نصب المان های نورزی و… و همچنین استقبال ویژه از ماه رحمت الهی با نصب تابلوها و بیلبوردها و المان های ویژه ماه مبارک رمضان ، آذین بندی خیابان ها و… به مدیران اجرایی شهرداری دستور دادند تا بعد از ۱۳ فروردین از رفتن به تعطیلات خودداری کنند.

در پایان شهردار قائم شهر از شهروندان محترم و مسافران گرامی که با رعایت مسائل بهداشتی، نظافت عمومی را رعایت می کنند قدردانی و تشکر کردند.

 

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.