• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
9
رئیس قوه قضاییه گفت:

تبریک روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید

  • کد خبر : 97
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تبریک روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائم شهر درپیامی ، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان قائم شهر بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی قائمشهر وچون به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائم شهر  متن  پیام به شرح ذیل است:

شهادت، جان نثاری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه تمامی اقشار جامعه و بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن ها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است.

شهدا، مرگ را به سخره گرفته اند، تا ما به حقارت دنیا بخندیم. شهدا، حیثیت خون را فریاد زدند، تا ما گوشت و پوستمان را از جرعه عطش و شور بپرورانیم. شهدا، همه تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند، تا گذرگاه بودن دنیا را اثبات کرده باشند و راز آزادی را بریدن از خویش ثبت نموده باشند. پس سلام بر شهدا و بر فرهنگ همیشه روشنشان. بر ما باد مرور خویش در بایدهای آنان و محک زدن خود در این غفلت گاه نسیان زا.

سلام بر شهادت که بزرگ ترین نتیجه حرکت است.

امیدواریم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداري حقیقی از خون شهیدان، ترويج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ، بيش از پيش موفق ومويد باشيم.

دکتر عبدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائم شهر

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=97

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.