• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

کلاهبرداری با شیوه فالگیری و رمالی در قائم‌شهر

  • کد خبر : 988
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کلاهبرداری با شیوه فالگیری و رمالی در قائم‌شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می کرد، توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان قائم‌شهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی قائمشهر وچون به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “مهدی خادمی” در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت ۵ نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فالگیر از آن ها، پیگیری پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی می کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

خادمی ضمن اشاره به شگرد کلاهبرداری متهم گفت: وی با طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آنها، مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرده که در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی کتاب رمالی و سحر و همچنین مقداری دعا و کتب قدیمی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد؛ افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.