• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

دو هزار و ۶۳۲نانوایی در مازندران به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند

  • کد خبر : 669
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
دو هزار و ۶۳۲نانوایی در مازندران به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران،دوهزار ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندارن، حسن خیریانپور، با اعلام اینکه چهارهزارو۷۶۰ نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند،گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران،دو هزار و ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه نصب و راه اندازی شد.

وی افزود :اجرای طرح کارتی شدن نان در استان توسط بانک سپه به صورت مرحله ای درحال انجام است و به زودی کلیه نانوایی ها به دستگاه‌های هوشمند مجهز می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار درخصوص مزایای اجرایی شدن این طرح، گفت : با اجرای طرح کارتی شدن نان ، تخلفاتی نظیر قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه به خاطر برداشته شدن اختلاف قیمت آرد آزاد و یارانه‌ای به شدت کاهش می‌یابد.

خیریانپور با بیان اینکه در این طرح نانوایان آرد را با قیمت آزاد از کارخانه خریداری می‌کنند، افزود : با توجه به اینکه فروش نان از طریق کارت و دستگاه هوشمند انجام می‌شود بنابراین نانوایان با توجه به تعداد و میزان فروش روزانه خود، مابه التفاوت نرخ آرد آزاد و یارانه‌ای را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به سامانه بانک مرکزی متصل است و اطلاعات فروش روزانه نان به این سامانه منتقل می‌شود، گفت: فروش نان فقط با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با هر نوع کارت‌ بانکی بدون محدودیت خرید کنند.

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.