• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
ورزشی / فوتبال جهان

پیام فرماندار قائم‌شهر به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار

  • کد خبر : 133
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
پیام فرماندار قائم‌شهر به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر در متن پیام جواد مولایی قرا، نماینده عالی دولت در شهرستان آمده است؛

تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، خبرنگاران پرچمدار این حوزه محسوب می‌شوند چرا که با اطلاع رسانی درست اقدامات و بیان کمبودها در پیش برد گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

شاید اگر تلاش خبرنگاران و رسانه ها نبود بسیاری از مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رفع نمی شد و بی تردید رسانه ها و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.

بلاشک کارکرد و فعالیت رسانه‌های بومی و منطقه ای در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی و اختصاصی بر مسئولین و دستگاه‌های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه و خبرنگاران فقید شهرستان به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم و از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در قائم‌شهر تقدیر و تشکر نموده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://ghaemshahrvachon.ir/?p=133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.